Το δεύτερο μέρος των προβληματισμών μου σχετικά με τις απαντήσεις που συγκέντρωσα από την μίνι έρευνα είναι αρκετά ενδιαφέρον. Αφορά τις σχέσεις του καθένα μας που αναπτύσσονται στο πλαίσιο της επικοινωνίας μας μέσα από τα μπλογκς.

Η δημοσίευση, η έκφρασή μας μέσα από τα μπλογκς μας ανοίγει ένα παράθυρο επικοινωνίας. Κάποιοι επιμένουν ή θεωρούν πως τα σχόλια δεν είναι απαραίτητα και επιλέγουν να τα απενεργοποιήσουν. Χάνουν ίσως έτσι τη δυνατότητα διάδρασης που σου παρέχει το μέσον αλλά από την άλλη (φαίνεται να) κερδίζουν την έκφραση που επιθυμούν. Δημοσιεύουν αυτό που θέλουν χωρίς να υφίστανται την ηθική υποχρέωση μιας απάντησης ή πιθανής (δεύτερης) αιτιολόγησης μιας θέσης τους. Επιπλέον αποφεύγουν την κοινωνική επαφή βάζοντας μια γυάλινη βιτρίνα μπροστά στο δημιούργημά τους. Σαφώς και καλά κάνουν μιας που αυτή η επιλογή παρέχεται και επιλέγουν να την ακολουθήσουν, αποφεύγοντας ίσως την παγίδα των «δημόσιων σχέσεων».

…είναι λίγο ψυχαναγκαστικό να απαντάς , ειδικά όταν ότι έχεις γράψει είναι βαθύ και προσωπικό, από την άλλη είναι αγένεια να μην το κάνεις… δεν ξέρω ακόμα δεν έχω αποφασίσει… γι αυτό όταν δεν θέλω σχόλια η δεν χω διάθεση να αναλύσω άλλο αυτό που έγραψα.. απλά τα απενεργοποιώ…

…δικός του είναι ο χώρος στην πολύ τελική. Ας πάψουμε πια να πέφτουμε στο τριπάκι της “δημοσιότητας” με ατάκες του στυλ “μα αφού τα δημοσιεύεις, είσαι υποχρεωμένος να ακούς κριτική/μπινελίκια/ της θειας σου ο κώλος” κλπ κλπ ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΑΝΤΟΛΕΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ! Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει οτιδήποτε… …όλα είναι ζήτημα προσωπικής επιλογής, στάσης και το τι ακριβώς θέλει ο καθένας να βρει ή/και να πετύχει μέσω των πράξεών του…

Κάποιοι άλλοι επιλέγουν το «moderation», δηλαδή την έγκριση των σχολίων που θα αφήσουν να φανούν. Οι λόγοι που έχουν είναι διαφορετικοί μα βασικά προκύπτουν από την μέχρι εκείνη τη στιγμή εμπειρία τους, μιας που στην πλειονότητα κάποτε τα είχαν ανοικτά αλλά ο σχολιασμός τους ενόχλησε τόσο που ακολούθησαν αυτόν τον τρόπο για να αποφύγουν την εμφάνιση σχολίων που τους προσβάλλουν. Γιατί όμως προσβάλλονται από κάποια και από άλλα όχι? Αν για παράδειγμα εγώ δήλωνα πιστός χριστιανός και κάποιος σχολιαστής μου πρόσβαλλε το θρήσκευμα –με άσχημο τρόπο- θα τον έσβηνα ενώ θα άφηνα εκείνον που κινείται στο ίδιο μήκος κύματος με μένα. Τι θα έκανα όμως με εκείνον ήταν μουσουλμάνος και με «κόσμιο» τρόπο προσπαθούσε να μου φέρει αντιρρήσεις?

…θεωρώ ότι εξ ορισμού δεν έχει έννοια η δημόσια έκθεση χωρίς αποδοχή της δημόσιας κριτικής. Από εκεί και πέρα, είναι προσωπική επιλογή του καθένα και απόλυτα σεβαστή. Κάποιος μπορεί απλά κάποια στιγμή να θέλησε να πει κάτι προς τα έξω και να μην τον αφορά να έχει αυτό καμία συνέχεια… Απαράδεκτο θεωρώ το comment moderation κάποιων νάρκισσων, στο βαθμό φυσικά που δε μιλάμε για σχόλια εντελώς και άνευ λόγου υβριστικά…

…ο σχολιαστής θα πρέπει να είναι πάνω από όλα ευγενής, να σκουπίζει τα πόδια του στο χαλί της εισόδου και να μην ρίχνει στάχτες στο πάτωμα. Το ζήτημα της δεοντολογίας παίρνει μεγάλη κουβέντα. Ενήλικοι είμαστε, ξέρουμε πότε ξεπερνούμε τα όρια, έτσι δεν είναι;…

Και ποια είναι τα «όρια» αλλά και ποιος τα θέτει μα και ποιος ή για ποιον λόγο να τα σεβαστεί?

…αν ξεκινάς να γράφεις σχόλια για να ξεσπάσεις και να βγάλεις τα κόμπλεξ της μίζερης ζωής σου είσαι μεγάλος μαλάκας γιατί υπάρχουν άνθρωποι που τα παίρνουν σοβαρά αυτά που γράφεις…

Βεβαίως εφόσον επιλέγεις την δημόσια έκθεση τότε προφανώς και κάποιος θα σε κρίνει με οποιονδήποτε τρόπο. Εάν έχεις τα σχόλια κλειστά, η κριτική δεν σε ενδιαφέρει. Από την στιγμή που θα τα αφήσεις ανοιχτά, δίνεις ένα βήμα στον επισκέπτη σου να εκφέρει την άποψή του. Ο τρόπος που θα εκφραστεί ο σχολιαστής δεν συμπίπτει κατ’ ανάγκη με τον δικό σου. Αν εξαιρέσουμε κραυγαλέες περιπτώσεις όπου ο σχολιαστής έχει προσωπικά με τον μπλόγκερ και γίνεται χυδαίος μόνο και μόνο για να παρεμποδίσει την έκφρασή του (του μπλόγκερ) αλλά και για να αναστατώσει χωρίς λόγο τη ροή του μπλογκ (τέτοιες περιπτώσεις είναι εύκολα αντιληπτές και δεν τίθεται θέμα συζήτησης γι’ αυτές) τότε δεν θα έπρεπε να μας ενοχλούν ούτε τα αρνητικά σχόλια αλλά ούτε ο τρόπος έκφρασης του σχολιαστή.

…δεν πρέπει να υπάρχει λογοκρισία όταν βγάζεις κάτι στο διαδίκτυο πλέον δεν σου ανήκει και όλοι έχουν δικαίωμα άποψης αλλιώς το κρατάμε στο ημερολόγιο μας…

…μπορείς να σχολιάσεις οτιδήποτε θες με κόσμιο τρόπο φτάνει να μη προσβάλλεις ΠΟΤΕ κάτι που έχει να κάνει με συναισθήματα του αναγνώστη. Το τι νιώθεις κι αισθάνεσαι είναι υπεράνω σχολιασμού γιατί είναι πράξη ανεπιτήδευτη/ αντίδραση αυθόρμητη του εαυτού σου σε κάτι…

Σίγουρα είμαστε ελεύθεροι να δημιουργούμε τους κανόνες έκφρασής μας μέσα από τα μπλογκ μας και να τους αλλάζουμε κατά βούληση. Άλλωστε, από την στιγμή που υπάρχει ως επιλογή μπορούμε να κάνουμε αυτό που επιθυμούμε. Αυτός είναι και ο λόγος που ανοίξαμε μπλογκ, να έχουμε δηλαδή και να νιώθουμε οικειότητα (όπως είδαμε στο Α’ μέρος) προκειμένου να εκφραστούμε περισσότερο και όχι λιγότερο. Εάν έχει κάτι διαφορετικό αυτό το εικονικό περιβάλλον είναι πως μας επιτρέπει να «πούμε» περισσότερα από όσα θα λέγαμε με άλλα μέσα έκφρασης.

…ζήτημα δεοντολογίας δύσκολα μπαίνει γιατί τα βλογς ακόμη εξελίσσονται, αλλά έχω προσέξει ότι όσοι ήταν από παλιά και για χρόνια σε chat, boards, κτλ ξέρουν λίγο πολύ πως να φερθούν, there is an online culture and it has its social scripts…

…κανένας περιορισμός στα σχόλια, εκτός από τους βασικούς κανόνες του netiquette…

Netiquette: ή αλλιώς το δικτυακό savoir vivre. Μια προσέγγισή του από την eexi που θα μπορούσε να είναι εύκολα κατανοητή αφορά άλλες εποχές αλλά, κατά την άποψή μου, καταλήγει με την πρόταση που αφήνει και τη μεγαλύτερη αμφισβήτηση:

Χρησιμοποιήστε την κοινή λογική: Κανένας κανόνας δεν είναι απόλυτος. Αν όμως βασίζεστε στην ευγένεια και την ειλικρίνεια δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα.

Ποια είναι η «κοινή» λογική και γιατί να έχουμε «κοινή» λογική. Αλλά ακόμα και εάν θεωρητικά υπήρχε αυτή η «κοινή» λογική (η οποία βασίζεται πάνω στην κοινωνική μας ηθική, δηλαδή πρέπει να προσαρμόζουμε την κοινωνική μας συμπεριφορά πάνω στο εικονικό περιβάλλον) τότε ποιος ο λόγος επικοινωνίας μεταξύ μας? Εάν δηλαδή όλοι συμφωνούσαμε με όλους τότε δεν θα υπήρχε λόγος να εκφράσουμε κάτι διότι ήδη θα το είχαμε κάνει και οι απόψεις μας δεν θα είχαν καμία διαφορά. Άλλωστε, η επικοινωνία αφορά κατά βάση ανθρώπους που είναι διαφορετικοί κι όχι ανθρώπους που είναι ίδιοι, βασίζεται δηλαδή στην «ανταλλαγή διαφορετικών» μιας και δεν υπάρχει λόγος «ανταλλαγής ίδιων».

Βέβαια χρειάζεται και μια βάση τέτοια που να επιτρέπει την ανταλλαγή. Αυτή όμως προκύπτει, θα έλεγα, αυτόματα. Όπως θα έχετε ήδη δει, δεν υπάρχει περίπτωση να μην σχηματιστούν ομάδες συμπαθούντων ή διαφορετικών ανθρώπων που ασχολούνται με τα μπλογκς και μάλιστα χωρίς να υπάρχουν στεγανά, μιας που η επικοινωνία (φαίνεται να) είναι τόσο εύκολη όσο και –τελικά- αυτοσκοπός. Όμως, αυτό που την καθιστά τελικά δύσκολη είναι μια ηθική υποχρέωση που προκύπτει από την στιγμή που επιτευχθεί. Ενώ θα περίμενε κανείς πως όταν κάποιοι άνθρωποι γνωρίζονται θα αλληλεπιδρούν μεταξύ τους πιο ελεύθερα και θα έχουν περισσότερο θάρρος να λένε αλήθειες μεταξύ τους, ακριβώς τότε είναι που μαζεύονται και λένε μόνο ότι «θα έπρεπε» να πουν μεταξύ τους, αποφεύγοντας να εκφράσουν κάτι ουσιαστικό, προσπαθώντας έτσι να διατηρήσουν τη υπάρχουσα σχέση σε μια κατάσταση «ηρεμίας» φοβούμενοι πως εάν εκφραστούν αληθινά τότε θα «απορριφθούν».

…ε ναι, ν’ απαντάει για λόγους ευγένειας…

…Θα πρέπει αν γίνονται με ευγένεια, αν θέλουν να πουν κάτι, ή απλά να δώσει κάποιος παρών “έεε, εσύ, σε διαβάζω και μου αρέσει όπως γράφεις”!…

…γνώμη μου είναι πως συνήθως κάποιος αφήνει τα comments στο blog του ανοιχτά, για να δεχθεί συγχαρητήρια για το ταλέντο ή τις απόψεις του…

…σε ορισμένα θέματα (πολιτικά, κοινωνικά κλπ) τα σχόλια δημιουργούν ένα όμορφο διάλογο. Σε θέματα προσωπικά, απλά δημιουργούν διαπροσωπικές σχέσεις…

Τι έχουμε λοιπόν μέχρι τώρα? Ένα περιβάλλον εικονικό στο οποίο (λόγω της σχετικής ανωνυμίας και σε αντίθεση με το πραγματικό /κοινωνικό περιβάλλον) μας επιτρέπει να νιώθουμε οικεία και να εκφραζόμαστε πιο ελεύθερα και το χρησιμοποιούμε για αυτόν τον σκοπό. Μόλις όμως το δηλωμένο μας ψευδώνυμο αποκτήσει εικονική υπόσταση και σχέσεις με άλλα ψευδώνυμα, του έχουμε προσδώσει ιδιότητες και σχέσεις τέτοιες που μας φράζουν την επιλογή να τις αλλάξουμε. Αποκτάμε εικονικές σχέσεις με άλλα ψευδώνυμα και μόλις φτάσουμε στο σημείο εκείνο της οικειότητας που θα μας επιτρέψει να πούμε κάτι ουσιαστικό, λέμε μόνο τα τυπικά με αυτοσκοπό την διατήρηση της (εικονικής) οικειότητας με τα υπόλοιπα ψευδώνυμα.

…το μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής μπλογκόσφαιρας δουλεύει με δημόσιες σχέσεις. Σε διαβάζω/με διαβάζεις, σε κάνω link/με κάνεις link, σου κάνω θετικά σχόλια (οι περισσότεροι αποφεύγουν αρνητικά σχόλια) / μου κάνεις θετικά σχόλια. Για αυτό υπάρχουν τόσα πολλά μέτρια blogs πολλά από τα οποία έχουν καθημερινώς πολλά θετικά σχόλια. Όλα δουλεύουν μέσω των δημόσιων σχέσεων…

…με τα σχόλια, το μπλογκ παύει να είναι μόνο πεδίο δηλώσεων κ έκφρασης κ γίνεται πεδίο δημιουργίας (συν)αισθηματικών κυρίως, σχέσεων (συμπάθεια, αποδοχή, θαυμασμός, ανταγωνισμός, θυμός κτλ). Άσχετα με το πόσο παραπλανητικές (κ παραπλανημένες) ή εικονικές είναι αυτές οι σχέσεις…

…είναι απλά θέμα savoir vivre, όπως και στην καθημερινότητα μας δηλαδή…

…αρκετές φορές τα σχόλια έχουν χαρακτήρα δημόσιων σχέσεων…

Τώρα φτάσαμε στο σημείο εκείνο που πρέπει να κάνω τη δικιά μου «σούμα» κι επειδή δεν είμαι από τη Χίο, θα αφήσει «ουρά» από την πρώτη της γουλιά:

Οι βασικοί λόγοι που οι περισσότεροι από εμάς προτιμήσαμε αυτό το μέσον είναι η επικοινωνία, η έκφραση και ο απεγκλωβισμός μας από την καθημερινή μοναξιά που βιώνουμε. Το εικονικό περιβάλλον προσφέρει όλα εκείνα τα στοιχεία όπου θα μπορούσαμε, χωρίς μεγάλο κόπο και γνώσεις, να εκφραστούμε χωρίς κοινωνικούς περιορισμούς, βγάζοντας όσες αλήθειες μας έχουν απομείνει με την σχετική του ανωνυμία να μας προστατεύει επαρκώς. Η αιτία που μας ώθησε είναι πως μέσα από μια σχετική οικειότητα με το μέσο έκφρασης, θα μπορούσαμε δυνητικά να οδηγηθούμε σε –έστω εικονικές- καλύτερες σχέσεις με απώτερο –ίσως- σκοπό την μεταφορά τους και στο πραγματικό. Δυστυχώς όμως η πραγματικότητα, ο τρόπος με τον οποίο μεγαλώσαμε, ο τρόπος με τον οποίο μάθαμε να εκφραζόμαστε, η διαφορά του γραπτού με τον πραγματικό λόγο, η ψευδαίσθηση της οικειότητας και η μεταφορά του μοντέλου κοινωνικών σχέσεων που έχουμε πάνω στις εικονικές, εμποδίζει την αληθινή μας έκφραση περιορίζοντας τον ρευστό κι ευέλικτο τρόπο έκφρασης που επιδιώξαμε εξ’ αρχής.

Τα μπλογκς θα μείνουν στην ιστορία σαν η τελευταία αποτυχημένη προσπάθεια έκφρασης του σύγχρονου ανθρώπου, σαν μια κακέκτυπη μεταφορά της κοινωνικής σύμβασης που βιώνουμε καθημερινά. Γιατί ενώ φαίνεται πως το ζητούμενο είναι η αποδέσμευση του ανθρώπου από τους καθημερινούς κοινωνικούς και ηθικούς φραγμούς, αποδεικνύεται πως αυτό που θέλουμε είναι η καταστροφή της ελπίδας αυτής της δυνητικής αποδέσμευσης που –παραπλανημένοι- συνεχίζουμε να διατηρούμε.

Τελικά τα μπλογκς δεν είναι παράθυρο επικοινωνίας. Είναι ένας εικονικός καθρέφτης που αντικατοπτρίζει το κοινωνικό μας είδωλο, το πραγματικό μας παράθυρο δηλαδή αλλά μας δίνει την ψευδαίσθηση πως θα μπορούσαμε να κοιτάξουμε μέσα από αυτό, όμως, αν τελικά προσπαθήσουμε δεν πρόκειται να βρούμε τίποτα άλλο παρά το πραγματικό κοινωνικό μας είδωλο…

…κανένας δεν οφείλει τίποτα. Ο καθένας όπως αισθάνεται. Ψώνιο ή ματαιοδοξία; Κοινωνικότητα;…

Information used to be apart, now is a part ..of..

39 Comments

Go to Comment Form »
  1.   trol said:

    02-11-2007 @ 11:24

    [+]

    περί κοινής λογικής: common sense is the least common thing social scripts is a different thing κάτσε να βρω το βιντεάκι με τον κουλ τύπο πο... ...

  2.   ..::DeUCeD::.. said:

    02-11-2007 @ 11:28

    [-]

    common sense is the least common thing
    (if we knew what a “common” and what a “sense” means)

    αναμένω το βιντεάκι

  3.   trol said:

    02-11-2007 @ 11:28

    [-]

    http://youtube.com/watch?v=vCVuzNo1EDo

    και είναι και η θεά γκουρου danah μέσα, δες το βλογ της στα λινκ μου, u will like ξαναλέμε :-)

  4.   ..::DeUCeD::.. said:

    02-11-2007 @ 11:42

    [-]

    Πραγματικά φαίνεται εκπληκτική η Danah Boyd και θα την μελετήσω αρκετά.

  5.   trol said:

    02-11-2007 @ 11:43

    [+]

    common sense is the 'generally agreed upon' a social script δλδ όταν πας κάπου συγκεριμμενα, πρέπει να ντυθείς έτσι όταν σου φέρουν ένα... ...

  6.   trol said:

    02-11-2007 @ 11:44

    [-]

    oh yes
    spent hours in her blog :-)

  7.   paperflowers said:

    02-11-2007 @ 16:16

    [+]

    Xμμ.. μ'άρεσε η ανάλυσή σου.. Για την τελευταία παράγραφο προβληματίστηκα κ δεν έχω καταλήξει ακόμα. Πιστεύω π... ...

  8.   wpleftyboy said:

    02-11-2007 @ 19:01

    [+]

    common sense den einai social script ουτε και κατι απο αυτα που λεει ο τρολ αυτα ειναι οι λεγομενες κοινωνικες συμβασεις οι οπ... ...

  9.   τρολ said:

    02-11-2007 @ 20:35

    [+]

    H trol. f, heh έχεις δίκιο υπάρχει διαφορά αυτό που μάλλον θέλω να πω είναι ότι η κοινή λογική πολλές φορές είναι... ...

  10.   in-formation « Illusions said:

    02-11-2007 @ 20:46

    [+]

    [...] in-formation November 2nd, 2007 Σήμερα ήθελα να φτιάξω κάτι αλλά δεν έκατσε γιατί είχαμε μεσημεριανό halloween πάρτυ για τη... ...

  11.   Motorcycle boy said:

    02-11-2007 @ 21:35

    [+]

    Σε όσα λες για το comment moderation, έχω να πω μόνο οτι ξεχωρίζω τους καινούργιους στον χώρο από τους παλιότερους ρωτώ... ...

  12.   wpleftyboy said:

    03-11-2007 @ 12:40

    [+]

    τρολ το οτι πηγες στη δεξιωση χωρις το ειδικο φορεμα ηταν μια πολυ uncommon λογικη , οπωσδηποτε οχι κοινη φυσικα ... ...

  13.   trol said:

    03-11-2007 @ 14:07

    [+]

    heh wpleftyboy i like, i like η αλήθεια είναι ότι σχεδόν πάντα λειτουργώ αυθορμητα, δλδ γράφω greenglish γιατί μου είναι το... ...

  14.   Ι.Π.Πότης said:

    04-11-2007 @ 01:43

    [+]

    "Τα μπλογκς θα μείνουν στην ιστορία σαν η τελευταία αποτυχημένη προσπάθεια έκφρασης του σύγχρονου ανθρώπου, ... ...

  15.   ..::DeUCeD::.. said:

    05-11-2007 @ 10:42

    [+]

    Πεηπερ-φλάουερ μίλησα για «τελευταίο σταθμό» επειδή ακριβώς δεν πρόκειται (αλλά ίσως κάποτε να διαψευστώ) να ... ...

  16.   wpleftyboy said:

    05-11-2007 @ 12:11

    [+]

    φιλ καλα τα λες διαφωνω ή μαλλον δε θελω να πιστεψω οτι τα μπλογκ ειναι το τελευταιο κολπο των εξωγηινων γι... ...

  17.   paperflowers said:

    05-11-2007 @ 12:51

    [+]

    Συνεχίζω να διαφωνώ και δεν είμαι κ στην πιο αισιόδοξη φάση της ζωής μου! Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να ορ... ...

  18.   paperflowers said:

    05-11-2007 @ 12:58

    [+]

    Επίσης (πάτησα κατά λάθος το έντερ), θέλω να προσθέσω ότι η αποτυχία, ακόμα και η επαναλαμβανόμενη, δεν ακυρώνε... ...

  19.   χαμίνι said:

    05-11-2007 @ 15:55

    [+]

    "Λίγα πράγματα είναι τυχαία. Τα περισσότερα είναι επιλογές." ... τις περισσότερες φορές ασυνείδητες, αλλά τελι... ...

  20.   paperflowers said:

    05-11-2007 @ 17:31

    [+]

    Χαμίνι, δεν κατάλαβα αν διαφωνείς, συμφωνείς ή εξέφρασες ένα συμπέρασμα με το σχόλιό σου... Πάντως αν οι εξωγ... ...

  21.   χαμίνι said:

    05-11-2007 @ 22:33

    [+]

    Aπλά συμπλήρωσα το συμπέρασμα το δικό σου πέιπερ. Δεν ξέρω αν αυτό σημαίνει κατ' εσέ ότι συμφωνώ ή διαφωνώ. Ακ... ...

  22.   ..::DeUCeD::.. said:

    05-11-2007 @ 22:40

    [+]

    Δεν είπα πως όλοι απέναντί μου είναι κοινοί ψεύτες χαμίνι, είπα πως είμαστε όλοι γαμημένοι ψεύτες απέναντι στ... ...

  23.   trol said:

    05-11-2007 @ 23:21

    [+]

    πως είμαστε όλοι γαμημένοι ψεύτες απέναντι στον εαυτό μας Πολλά δεν τα κατάλαβα, αυτό το το καταλαβα. Α μα εί... ...

  24.   aspic said:

    05-11-2007 @ 23:22

    [+]

    Η διακοπή μιάς παράστασης για να δοθουν ερμηνευτικές εξηγήσεις στους θεατές,αναγκαστικά μας παραπέμπει σε μ... ...

  25.   I.P.Potis said:

    06-11-2007 @ 17:29

    [-]

    D για ποιο λόγο γράφεις blog?

  26.   ..::DeUCeD::.. said:

    06-11-2007 @ 21:54

    [-]

    Καθόλου για τη λύτρωση Ασπικ,
    μα -ίσως- για τη μέθεξη IPpoti.

  27.   paperflowers said:

    08-11-2007 @ 02:58

    [+]

    Βρήκα κι αυτό. Είναι από ένα παλιό ποστ της melody1 (neverforeverland). Αντιγράφω ένα απόσπασμα από το έξοχο κείμενο του ... ...

  28.   I.P.Potis said:

    10-11-2007 @ 00:22

    [-]

    Χα! Τότε δεν είσαι blogger D. ;)

  29.   ..::DeUCeD::.. said:

    10-11-2007 @ 08:15

    [-]

    Χμμ… άραγε εσύ γιατί γράφεις?

  30.   wpleftyboy said:

    12-11-2007 @ 23:57

    [+]

    Μερικές φορές τις νυχτες περνας σε κλειστα κλαμπ της συμφορας..χμμ! αλλο ηθελα να πω σε συνεχεια οσων εχω γρα... ...

  31.   I.P.Potis said:

    13-11-2007 @ 20:01

    [-]

    Για λόγους αυτοϊκανοποίησης, νομίζω.